Storno podmínky – semestrální kurzy

Všeobecné obchodní podmínky pro pořádání kreativních a vzdělávacích kurzů Centrum Vzletná s.r.o. platných od 8. listopadu 2018.

Pokud přihlášený účastník ruší umělecký kurz, workshop, seminář, otevřenou lekci atd., na který je přihlášen, je povinen uhradit  stornopoplatky.

a)  30 a více dní před začátkem kurzu/zájezdu …….. 100 Kč za osobu (administrativní poplatek)
b)  29 až 14 dní…………… storno poplatek 30% z ceny kurzu
c)  13 až 7 dní…………….  storno poplatek 60% z ceny kurzu
d)  6 až 3 dní……………… storno poplatek 80% z ceny kurzu
e)  2 a méně dní…………. storno poplatek 100% z ceny kurzu

Rušíte-li účast na akci ( kurz, workshop, seminář, otevřená lekce atd.), pak je nutné předem informovat společnost Centrum Vzletná s.r.o. o této skutečnosti písemně e-mailem info@vzletna.cz.

Zajistíte-li za sebe náhradníka (jiného účastníka), který nastoupí za Vás na kurz, nevztahuje se k této změně žádný storno poplatek.

V rámci svého kurzu máte možnost nahradit si předem omluvené lekce v jiném termínu. Pokud nemůžete přijít na svoji pravidelnou lekci, omluvte se předem přes email info@vzletna.cz či telefonicky +420 774 262 553 nebo +420 777 147 133 a domluvte si náhradu lekce. Omluvené lekce je nutné nahradit v rámci trvání Vašeho běhu kurzu a z kapacitních důvodů se nepřevádějí do dalšíh běhů kurzů.

Zaplacením kurzovného účastník kurzu potvrzuje svůj souhlas s výše uvedenými storno podmínkami.

Student potvrzuje, že je s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami plně srozuměn.

Storno podmínky – pronájem zasedací místnosti

Poptávka zasedací místnosti, která má být poskytnuta v čase Po–Ne 7.00–22.00 se provádí:
a) e-mailem odeslaným na adresu info@vzletna.cz, a nebo
b) telefonickou objednávkou na čísle +420 774 262 553 nebo +420 777 147 133.
Objednávka pronájmu zasedací místnosti se považuje za potvrzenou a závaznou zasláním potvrzujícího e-mailu ze strany Centra Vzletná s.r.o. spolu s uhrazením 30% zálohové faktury ze strany klienta.
Klient může objednávku částečně, nebo zcela zrušit v rámci následujících storno podmínek:
• Více než 14 dní před konáním pronájmu: zdarma
• 13-8 dní před konáním: 50 % z ceny objednávky bez DPH
• 7-2 dní před konáním: 75 % z ceny objednávky bez DPH
• 24 hodin a méně před konáním: 100 % z ceny objednávky bez DPH

Storno podmínky – pronájem konferenčních prostor

Poptávka konferenčních prostor, která má být poskytnuta v čase Po–Ne 7.00–22.00 se provádí:
a) e-mailem odeslaným na adresu info@vzletna.cz, a nebo
b) telefonickou objednávkou na čísle +420 774 262 553 nebo +420 777 147 133.
Objednávka pronájmu konferenční místnosti se považuje za potvrzenou a závaznou zasláním potvrzujícího e-mailu ze strany Centra Vzletná s.r.o. spolu s uhrazením 30% zálohové faktury ze strany klienta.
Klient může objednávku částečně, nebo zcela zrušit v rámci následujících storno podmínek:
• Více než 31 dní před konáním pronájmu: zdarma
• 21–30 dní před konáním: 10 % z ceny objednávky bez DPH
• 14–20 dní před konáním: 25 % z ceny objednávky bez DPH
• 7–13 dní před konáním: 50 % z ceny objednávky bez DPH
• 0–6 dní před konáním: 100 % z ceny objednávky bez DPH