Storno podmínky – Pronájem zasedací a konferenční místnosti

Poptávka zasedací či konferenční místnosti, která má být poskytnuta v čase Po–Ne 7.00–22.00 se provádí:
a) e-mailem odeslaným na adresu info@vzletna.cz, a nebo
b) telefonickou objednávkou na čísle +420 774 262 553 nebo +420 777 147 133.

Objednávka pronájmu zasedací/konfereční místnosti se považuje za potvrzenou a závaznou zasláním potvrzujícího e-mailu ze strany Centra Vzletná s.r.o. spolu s uhrazením 30% zálohové faktury ze strany klienta.

Klient může objednávku částečně, nebo zcela zrušit v rámci následujících storno podmínek:
Zrušení pronájmu 21 dní a více předem – 0% storno poplatek z ceny kurzu (vrátíme vám celou částku)
Zrušení pronájmu 14–20 dní předem – 20% storno poplatek z ceny kurzu (vrátíme vám 80% z nájemného)
Zrušení pronájmu 13–7 dní předem – 50% storno poplatek z ceny kurzu (vrátíme vám polovinu z nájemného)
Zrušení 6–2 dny předem – 75% storno poplatek z ceny kurzu (vrátíme vám 25% z kurzovného)
Zrušení 1 den předem nebo v den konání/zahájení nebo v průběhu pronájmu – 100% storno poplatek z ceny kurzu (v těchto případech nájemné ani jejich část nevracíme)

Pokud dojde ke zrušení pronájmu z naší strany, vrátíme vám celou částku zpět.