Škola PR a komunikace – On-line kurz – Vzletná – kreativní epicentrum

Škola PR a komunikace – On-line kurz

Started on 23. 04. 2020 čtvrtek

On-line kurz
Škola PR a komunikace

Jak nastartovat efektivní PR s tím, co mám
– praktický úvod do komunikační strategie

Kam až může dobré PR posunout vaše podnikání? Jak správně nastavit komunikační strategii, aby byla efektivní? A jak vlastně zjistím, jestli mé PR dobře funguje?

Nejen na tyto otázky budeme společně hledat odpovědi v našem on-line kurzu PR a komunikace.

Podnikání a obchod jsou založeny na vztazích s obchodními partnery, klienty, zákazníky a zaměstnanci. Tyto relace nemohou existovat bez komunikace. Správně nastavená komunikační strategie buduje pevné vztahy a vzájemnou důvěru napříč všemi subjekty podnikání.
Kromě toho má ale cílené PR ještě jeden obrovský potenciál – disponuje nástroji, které dokáží přesvědčit cílovou skupinu o vašem produktu nebo službě.

Pojďte do toho s námi a nepromarněte šanci nastartovat váš byznys s pomocí zkušených PR manažerek, které s vámi budou sdílet své zkušenosti, nástroje, strategie a vůbec vás uvedou do problematiky PR komunikace.

Témata, kterými se budeme zabývat:
– Úvod do PR – co je a co není in, kanály a nástroje, analýza potenciálu PR, očekávání vs. realita.
– Brief
– jak zhodnotit své možnosti a odhadnout potenciál pro PR, uvědomit si, co PR je a co reálně může přinést byznysu, praktické základy, nastavení očekávání.
– Media relations
– jak funguje spolupráce s novináři.
– Strategie PR
– jak ji vytvořit, jak s ní pracovat, určení cílů a možností, testování, příklady z praxe.
– Možnosti práce s obsahem

Pro koho je kurz určen?
– Pro rostoucí startupy, zavedené firmy i aktivní freelancery.
– Pro vlastníky, lidi z vedení firmy nebo marketingu, kteří mají na starosti komunikaci firmy.
– Pro všechny, kterým chybí funkční PR strategie nebo chtějí svou strategii vyladit.

Co se v kurzu naučíte?
– K čemu potřebujete PR právě vy a jak může podpořit nebo zbrzdit vaše podnikání
– Jak si vytvořit PR strategii s tím, co máte
– Jaký je pro vaše cíle rozumný poměr ceny a výkonu v PR a jak rozpoznat, že PR pro vás 
(ne)funguje

Proč právě náš kurz?

– Vše, co se u nás naučíte, můžete rovnou použít v praxi
– Know-how z PR lektorky nenuceně kombinují s akční kreativitou
– Individuální přístup – nové aktuální možnosti komunikace dle vašich potřeb
– Nadhled a smysl pro humor
– Bohaté zkušenosti lektorek z mnoha různých prostředí a oborů

Lektorky pracovali nebo pracují například pro tyto klienty:
Alpaka-app.cz, Slevomat.cz, Damejidlo.cz, Freshbedynky.cz, Memos software, Centrum Holdings, Orco, Kino IMAX, Tesco, Sodexo, Unilever, Lovells, Pestrá psí asistence o.p.s., Sipral, Nadace Vodafone, Nadace OSF, Post Bellum, Tap Tap, Konsepti, Javorina, Karlín Group a další.

Lucie Šplíchalová
lektorka Marie Botíková ze studie PIART

Lucie Šplíchalová
a Marie Botíková

Lucie a Marie jsou zkušené manažerky s dobrými nápady, intuicí a odvahou inovovat. Svou práci berou jako výzvu pomáhat firmám i jednotlivcům zdravě růst a vhodně pečovat o svou image. Svým klientům pomáhají šířit povědomí o značce a správně komunikovat s cílovými skupinami prostřednictvím médií, sociálních sítí i dalších kanálů. Obě pracují v PR více než 15 let. Mají zkušenosti nejen s korporátními klienty, středně velkými firmami, agilními startupy, freelancery i neziskovkami, ale také vlastním podnikáním mimo oblast PR.  Možnosti a výzvy tvorby PR proto dokáží vnímat nejen z pohledu vlastních zkušeností jako freelancerů a PR specialistů, ale i z pohledu marketingu, sales či zakladatele firmy.

důležité informace o kurzu

s pauzou na oběd

10.00–15.00

cena

1090 Kč

čtvrtek

23. 4. 2020